Auxiliarul pe care îl propunem se bazează pe principiul interacţiunii permanente cu copiii, așa cum este el definit de programa școlară. Copiii vor fi stimulaţi să întrebe, să intervină, să aibă iniţiativă, să exprime idei şi sentimente despre ceea ce învaţă.
Activitățile de învățare sunt centrate predominant pe jocuri didactice, care creează contextul pentru participarea activă, individuală şi în grup, și permit exprimarea liberă a propriilor idei şi sentimente.
Din aceeași serie
Comunicare în limba română
autori: Maria-Cornelia Cîmpean (coord.), Adela Maria Petrenciu (coord.), Stanca-Maria Făgădar, Anamaria Michai
Învățăm altfel – Comunicare în limba română
autor: Alice Nichita
Matematică și explorarea mediului
autori: Maria-Cornelia Cîmpean (coord.), Adela Maria Petrenciu (coord.), Alina-Mariana Coman, Corina-Nicoleta Roşu, Anda-Adina Toma, Tanţa-Mariana Vasilică
Învățăm altfel – Matematică și Explorarea mediului
autor: Gabriela Simona Secăreanu
Dezvoltare personală
autori: Ioana-Codruţa Gavrilă, Claudia-Ioana Jucan, Diana-Carmen Samoilă
Învățăm altfel – Dezvoltare personală
autor: Carmen Drăgan