Auxiliarul pe care îl propunem se bazează pe principiul interacţiunii permanente cu copiii, așa cum este el definit de programa școlară. Copiii vor fi stimulaţi să întrebe, să intervină, să aibă iniţiativă, să exprime idei şi sentimente despre ceea ce învaţă.
Structura auxiliarului permite utilizarea acestuia la clasă indiferent de manualul pentru care s-a optat în activitățile de predare-învățare.
Din aceeași serie
Comunicare în limba română
autori: Maria-Cornelia Cîmpean (coord.), Adela Maria Petrenciu (coord.), Stanca-Maria Făgădar, Anamaria Michai
Comunicare în limba română
autori: Adrian-Petrică Grigore, Doina Nicolae, Ana-Cornelia Robu, Andreea-Florina Smeureanu
Învățăm altfel – Comunicare în limba română
autor: Alice Nichita
Învățăm altfel – Matematică și Explorarea mediului
autor: Gabriela Simona Secăreanu
Dezvoltare personală
autori: Ioana-Codruţa Gavrilă, Claudia-Ioana Jucan, Diana-Carmen Samoilă
Învățăm altfel – Dezvoltare personală
autor: Carmen Drăgan