Auxiliarul pe care îl propunem se bazează pe principiul interacţiunii permanente cu copiii, așa cum este el definit de programa școlară. Copiii vor fi stimulaţi să întrebe, să intervină, să aibă iniţiativă, să exprime idei şi sentimente despre ceea ce învaţă.
Structura auxiliarului permite utilizarea acestuia la clasă indiferent de manualul pentru care s-a optat în activitățile de predare-învățare.
Din aceeași serie
Comunicare în limba română
autori: Anamaria Michai, Stanca-Maria Făgădar, Adela Maria Petrenciu (coord.), Maria-Cornelia Cîmpean (coord.)
Comunicare în limba română
autori: Adrian-Petrică Grigore, Ana-Cornelia Robu, Andreea-Florina Smeureanu, Doina Nicolae
Învățăm altfel – Comunicare în limba română
autor: Alice Nichita
Învățăm altfel – Matematică și Explorarea mediului
autor: Gabriela Simona Secăreanu
Dezvoltare personală
autori: Claudia Jucan, Ioana-Codruţa Gavrilă, Diana-Carmen Samoilă
Învățăm altfel – Dezvoltare personală
autor: Carmen Drăgan